23 December 2009

DIARI SUFI


DIARI SUFI
Siti Munazakiah
Must Read sdn bhd
RM15.90,



Doa memberikan kekuatan pada orang yang lemah. Membuat orang tidak percaya menjadi percaya. Memberikan keberanian pada orang yang ketakutan.

Setiap insan punya cara tersendiri untuk meluahkan rahsia hati., tidak kira pada sahabat, teman mahu pun keluarga. Tidak semua rahsia hati mempu diluahkan dengan kata-kata. Maka lahirlah Dairi Sufi yang diselitkan dengan doa, buat renungan untuk insan-insan kerdil yang selalu mengharapkan kredaanNya.

5 comments:

Zeita said...

salam.. mcm mana sye nk dapatkan buku tu secara online.. tq

pondok buku said...

salam cik zeita,

cik boleh dapatkan daripada saya. sms kan nama penuh dan alamat lengkap cik ke no henset sy 0193559055 k. smoga dirohmati ALLAH slalu.

linlasim said...

Assalamualaikum wbt..Saya Azlina dari Semporna Sabah. Saya dah sms ke no henset yg dipaparkan tuk beli buku Diari Sufi. Tapi lum dapat reply lagi..Saya dah cari buku tersebut di kedai buku yang ada tapi lum dijual lagi. Saya harap dapat balasan secepat mungkin. Terima kasih ya..

aNa SuZaNa said...

penulis ni kwn sekelas masa di kolej dulu..tak sangka dia jd penulis..Alhamdulillah..

kayangan said...

buku yg sgt best..penuh dgn pengajaran...kate2 yg indah yg menusuk kalbu...

There was an error in this gadget
Related Posts with Thumbnails