31 December 2008

salam ma3al hijrah 1430

salam hormat dari saya buat semua.

salam ma3al hijrah 1430. doa saya buat semua pengunjung, semua rakan2 blog, juga penyokong blog pondok buku iaitu pembeli2 yang saya hormati, mudah2an tahun baru ini, menjadikan kita manusia yang lebih matang, manusia yang lebih bersyukur, manusia yang lebih tabah, manusia yang lebih tenang, lebih bahgia dan lebih berjaya dari tahun2 lepas. dan begitulah jua setiap tahun, menjadi bertambah baik, bertambah baik, bertambah2 baik.

saya dengan rasa rendah diri, menyedari bahwa saya hanya manusia yang sangat banyak kekurangan... jadi, dikesempatan ini, saya ingin sekali memohon maaf, sekiranya ada terkasar bahasa, tersilap cara, atau de kekurangan sepanjang saya menguruskan blog ini juga buku2.

esok, tahun baru miladiyah pula menjelma. doa saya buat semua tetap sama seperti di atas. semoga diampunkan segala dosa, semoga dilimpahi sebanyak2 kebaikan dari-NYA.

saya akan berehat seketika dari blog ini, mungkin tidak akan online langsung dalam suatu tempoh. sekiranya ada yang masih ingin menmpah/membeli buku, silakan sms 0193559055, tapi saya mohon maaf kerna tidak dapat menyediakannya secara segera (secepatnya 2minggu).

bagi yang telah menempah pula,(ukht masturah, tuan ashady, ukht najdlin, sodiqoty habibaty norasmawati, tuan idris,) saya akan poskan selewat2nya isnin ini,

terima kaseh atas sokongan dan doa semua.

jazakallahu khoiral jazak

(kalau sudi, mohon doakan saya kembali ye.he)

2 comments:

Welma La'anda said...

salam kongsi-kongsi buku!:)

Anonymous said...

kamu sentiasa didoakan :D

Related Posts with Thumbnails